Helpende hand

katGonzo

Kater Gonzo eet al weken niet en de dierenarts kan geen oorzaak vinden. Gonzo’s bazin benadert mij, want ze heeft gehoord dat ik met dieren contact kan maken. Tijdens het intake-telefoongesprek besluiten we dat ik een fotoreading zal doen. Kennelijk stemt Gonzo in met deze aanpak. ‘Hij zit me al de hele tijd aan te kijken’, merkt zijn bazin op, ‘en nu geeft ie me een poot!’ Ik moet lachen; ik dacht dat alleen honden pootjes gaven. We spreken af dat zij me een foto van de kat stuurt. Ik zal daar de volgende dag naar kijken en dan kan zij me ’s avonds bellen om mijn bevindingen te horen.
En zo geschiedt. Bij het zien van Gonzo’s foto valt me op dat de boosheid van hem af straalt. Hij eet niet meer uit protest. Wanneer ik me openstel voor zijn energie, krijg ik informatie over waar de boosheid vandaan komt en een indringende boodschap aan de bazin. Ik beloof alles aan haar door te geven. En zo schattig; Gonzo bekent dat hij eigenlijk heel graag weer gewoon thuis wil eten.
Die avond bespreek ik met de bazin wat ik heb doorgekregen. Altijd een beetje spannend: kan ze er wat mee? Gelukkig helpt Gonzo een handje (pootje). Want wat vertelt zijn bazin? De avond na ons eerste telefoongesprek heeft Gonzo alweer wat eten geaccepteerd. En de dag van de reading stortte meneer zich vol op zijn ontbijt, nog voordat ik zijn foto had bekeken. Deze kater heeft er duidelijk weer zin in. Blijkbaar was de intentie om met hem te praten en naar hem te luisteren voldoende voor hem om zijn verzet op te geven. En het effect is blijvend. Als ik drie weken later informeer hoe het gaat, laat zijn bazin blij weten dat Gonzo weer met plezier eet en zelfs kwijlt als hij zijn snoepjes krijgt. Ik zeg: high five voor Gonzo!

Wil jij ook een gesprek aanvragen met jouw dier? Kijk dan hier:  https://smoezenmetdepoezen.wordpress.com/smoezenmetjouwdier

Over Ineke

Even smoezen met de poezen, even kletsen met de hond... Otje deed het al in de gelijknamige tv-serie en ik doe het ook: praten met dieren. Door mijn hart open te stellen maak ik telepathisch contact. Daar word ik zo blij van dat ik mijn ervaringen graag met je deel. Ik hoop dat mijn blog je inspireert om met liefde te kijken naar al het leven om je heen.

Geplaatst op 19 april 2014, in Katten en getagd als , , , , , , . Markeer de permalink als favoriet. Een reactie plaatsen.

Plaats een reactie

Deze site gebruikt Akismet om spam te bestrijden. Ontdek hoe de data van je reactie verwerkt wordt.