Darling Danger

Geweldig! Mijn vorige verhaal over Danger en Niki heeft beeldend kunstenaar Lies Goemans geïnspireerd tot het schilderen van dit mini schilderijtje (5×5 cm) in haar serie Happy Mini Mail.

Lies maakt elke dag zo’n kunstwerkje en verspreidt deze online. Voor een gratis abonnement:
http://www.happy-mini-mail.com

Over Ineke

Even smoezen met de poezen, even kletsen met de hond... Otje deed het al in de gelijknamige tv-serie en ik doe het ook: praten met dieren. Door mijn hart open te stellen maak ik telepathisch contact. Daar word ik zo blij van dat ik mijn ervaringen graag met je deel. Ik hoop dat mijn blog je inspireert om met liefde te kijken naar al het leven om je heen.

Geplaatst op 5 juli 2012, in Paarden en getagd als , , , , , , . Markeer de permalink als favoriet. 2 reacties.

  1. En ik heb het schilderijtje gekregen van mijn ouders!!! Donderdag ga ik het ophalen in het zuiden. Superbenieuwd!!! Konijntje is trouwens ook heel mooi geworden!

Plaats een reactie

Deze site gebruikt Akismet om spam te bestrijden. Ontdek hoe de data van je reactie verwerkt wordt.